Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Friday, March 12, 2010

rindu~~~

saat ini....
aku sedang merindui...
terlalu merindu...
merindui mak...
merindui abah...
merindui keluargaku...
merindui si dia...
merindui semua isi rumahku...
ku ingin pulang...
pulang kepangkuan mereka...
aku rindukan masakan mak...
aku rindukan usikan abah...
aku rindu ingin berbual bersama abelong...
aku rindu ingin bersama si dia...
bawalah ku pulang.....
ya Allah sesungguhnya aku terlalu menyayangi mereka...
peliharalah mereka ya Allah...


rindu setengah mati-d masiv

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…



No comments:

Post a Comment