Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Wednesday, March 16, 2011

thanks dear....

jumaat lepas (11hb) bersamaan genap 2 tahun stgh aku ngan b bersama....mlm tu ada meeting ketua biro ngan MT...start kul 8...tp cm biasa la, mesti la lewat ckit kn...target dlm kul 10 abes la...aku da jnji ngan b da...b nk jemput aku blk ampang...last2, meeting abes lmbat.. x kesah pn lmbat tu...juz yg x best nyer b kne tunggu lamer la...aku da la x suke kalo org tunggu ni....cian b...aku taw, mest b bengang kne tunggu lama..tp, aku nk wt cm ner...nk blk dlu pn, aku ne bwk keter sndiri...terpaksalah tunggu gax smpai abes....
masuk2 je keter, b senyap jer...tp, b still cool lg la...tp, aku kn emo ckit...mula la raser x sedap la...mcm2...aku ngadu kt b pasal penat sgt2 skrang ni...ngan org yg x puas ati sumer....aku juz ngadu jer..x de mention sape2 pn...tp, b geram plak biler dgr ader org wt kt aku cm tu sumer...b mara taw...x suke la...x de niat pn nk wt b mara..juz nk ngadu jer...nk luah perasaan.....biar tenang ckit ati ni...aku taw b mara pn sbb b syg kn aku...b x suke ader org saketkn aku.....aku terharu gax la...tp, b x mo la mara...biasa la tu...kite kn x leh nk puaskn ati sumer org.....
mlm tu x g mkn maner2 pn..aku mmg lapar giller...tp, aku da penat sgt2 da...perut pn da masuk angin...so, xde singgah maner2, tros je blk uma...sampai uma, aku tros tdo....sblm tdo, aku msg b ucap time kaseh sumer n sorry coz kne tunggu lamer...pas tu b reply...."xpe, b x kesah pn tunggu lme....spe lg yg nk tlg syg kalu bkn b..........." see...terharu giller biler b ckp cm tu...thanks dear...thank so much coz alwaysz be by myside...always there for me...always love me...........i love u so much mr zulhilmi abd rahim!!

No comments:

Post a Comment