Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Sunday, August 7, 2011

i'm getting better!

hooolllaaaa.....aku da tua...uppsss, sowi la..da lebey seminggu br nk update...huhu...
erm, kebetulan burzday aku ari sabtu...n kebetulan dan telah dirancang, b blk minggu tu...da dua minggu b x blk....biler kire2, dkt 3 minggu gax la ktorg x jumpe....rindu babe...Tuhan saja yg taw...naseb baek minggu tu b xde kelas ganti..kalo x, lmbt ag la ktorg bley dating....on my 'bestday', ktorg dpt jumpe........seronok nye la kn....tp, x g mane sgt pn....g mkn kfc....pas tu, g jln2 cari 'something'...hehe....aku da lame nk beli beg senanyer...cari punye cari, ada la jumpe satu beg ni...cntek...tp, biler tanye harga, Ya Rabbi, mahal babe...aku penah tgk kt danau kota, murah rm20 kot dr harga kt c2....so, x yah beli la k....b nk belikn katanye...b kata x kesah la brape harga nye..b suh amek je...tp, xnk la aku...bek aku beli benda laen yg lebeh berbaloi kn?...hehe..last2, aku dpt kasut cantek....kasut yg da agak lamer aku nk senanyer..tp, mahal ckit..tu yg tangguh2 je nk beli...akhirnya dpt gax...alhamdulillah...actually, i did'nt expect dat b want give something for my birthday present...for me, dpt jumpe b on that day pn da cukup da....seriously, ape yg kite angan2 kn jarang terjadi, tp, benda yg x sangka2 tu la yg akan terjadi kn?...tu yg slalu aku alami la...hehe....
btw, thanks my dear hubby..i'm so happy on that day.....i love u so much!!!!!!!!! mizz u more than much!!

No comments:

Post a Comment