Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Wednesday, July 27, 2011

mimpi?...tandanya?

mlm smlm tibe2 dpt msg dari b....

b     : syg, nape smlm b mimpi syg lari ngan orang lain ye?...
aku : ngan sape syg?"
b    : x taw...
aku : ngan b kot...b je yg x pasan...
b    : x la...b ckp btol ni...bler b panggil syg wat x taw je......

huh....bley cayer ke erk?..mimpi mainan tido je kn?....b wisau btol..takot aku lari lg la...takot aku x bley tunggu dier la...hmmm..tp, dlm masa yg sama, aku plak pk yg sebaliknyer...skrang kn mcm2 da berlaku...org wt org...santau sana, santau cnie...dunia je moden, tp, masih rmi yg gne benda2 cm tu...

aku berdoa sgt, jgn la terjadi benda2 x elok ni pd kami, family n kwn2 aku sumer...mintak dijauhkan...nauzubillah min zalik...ya Allah..lindungilah kami....berikanlah yang terbaik tuk kami......Aminnnn.....

No comments:

Post a Comment