Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Monday, June 6, 2011

karak


wahhh...tgk poster pn cm seram je kn..huhu...apa yg membezakn filem ni ngan filem2 seram yg laen?..filem ni under kru studio..tu yg aku support tu..haha..no la..this film was from the true story...dari kecik2 lg kite ada dgr citer pasal hantu karak ni kn...first scene on this film was shown the old one story...mmg jd la..dgn polis wearing old uniform and car..x de la nmpak cm tipu kn?..hehe...
actually, aku baru je tgk citer ni jumaat (3rd june) lepas...tgk ngan my hubby la...dier yg nk tgk sgt citer ni..ikotkn aku, nk tgk pirates...tp, x kesah la...jnji dpt tgk wayang kn...kebetulan ktorg sampai, citer ni lg 15 minit nk start..citer pirates plak da start..so, tgk citer ni je la...
overall, seram la gax tgk nyer...tp, aku kn xde perasaan ckit tgk citer2 hantu ni...hehe...ingt lg, my housemate masa IIC dlu (ejam n mar), beriya2 tunjuk kt aku mcm2 citer antu suh aku takot, tp, aku gelak lg ada...haha..bkn nk berlagax x takut ke apa, tp, aku mmg x rasa pape...coz, aku mmg taw tu sumer lakonan kot...kadang2, tgk antu lg wt aku gelak lg ada...klako la kdg2..buruk tol muke dorg (hantu2)..hehe..

stop talk about the hantu2 one k...pas tgk wayang ari tu, ktorg tros g shah alam...b anta aku g uma sewa kak ayu, coz aku nk stay saner sepangjang aku kursus wt coklat..2 ari je pn...tp, cm awal lg masa tu...kak ayu kuar office kul 5, so, b bwk aku jumpa aqilah n adeq2 b yg laen...waahhh...lamer sungguh x jumpe dorg..rindu tol kt aqilah...last aku jumpe ari tu, qilah x petah berckp lg...tp, kali ni jumpe, qilah ckp x benti2 da...huhu..best tol..yg lagi best nyer, qilah still ingt aku lg...biler tanye sape aku, dier jwb "akak abg imi"..hehe..so sweet...da lamer x jumpe pn still ingt lg...aku teman aqilah maen mcm2...then biler nk blk tu, aqilah sedih...pas salam je aku, qilah tros naek atas...muke sedih jer...x puas jumpe lg...kejap sgt..tp nk wt cm ne kn...x pe, t kte jumpe lg ye syg....akak pn rindu lg kt aqilah...aqilah comeeeeyyy sgt...geram...^_^

No comments:

Post a Comment