Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Wednesday, June 29, 2011

berita gembira tp sedih...

hmmm..aku x taw la nk citer cm ner...sbnrnye aku da taw berita ni dari sabtu lps lg...which mean sehari sblm b bwk aku jumpa family b...masa tu otw nk g shah alam...uma kak ayu...b bgtaw yg dier dpt tawaran dr mara tuk sambunk blaja...bila dgr tu..aku terdiam sekejap...x taw nk senyum ke nk mangis...dua2 perasaan tu dtg serentak...mcm2 da dlm fikiran aku ni...aku pn x taw knape...yer, mmg aku nk sgt b sambunk blaja...tu akan menjamin masa dpn yg lbh elok t..tp, kalo b sambunk blaja, means, ktorg akan berjauhan lg....mmg la kt melaka jer...tp, ttp bkn selangor kn?...b tanye pendapat aku, sma ada aku bg dier pegi ke x..kalo aku x kasi, b xkn pegi..dlm masa yg sama, b citer mama xcited sgt nk b trima tawaran tu...aku nk ckp pe lg?...xkn aku nk hampakn mama b plak...tah la...sejak aku taw berita ni..ati aku x tenang jer...asyik terfikir benda2 yg x elok...ada 1 mlm tu smpai aku x bley tdo...aku msg b, br bole tenang ckit...sok nyer, aku pk lg...pk lg..n pk lg...aku bgtaw b lg perasaan aku tu...aku ckp yg aku takut ilang b, takut sgt2...aku xnk jauh ngan b....aku takut....b tenangkn aku..b ckp, "x jauh la syg...melaka jer...da jgn pk ye syg..b xnk pompuan laen da pn........" pas tu, aku ok sekejap....adoi..what's wrong with me???....damn it....11 july ni b nk msuk da...so early...nape la cpt sgt??....
da la lia...jgn pk lg yer...mungkin ni semua ada hikmah yg baik tuk aku ngan b nnt....xmo pk2 da k...just put your trust on him....insya'Allah, it will be okay....guys, please pray for me k.....thanks....

2 comments:

  1. no worries la dear...
    lg pn 2 pn tok ms dpn dye gk kn...
    kjp je ms b'lalu...pejam celik pejam celik dh hbs study...byk kn b'sbr ye..

    ReplyDelete
  2. thanks dear...doakn ktorg erk...

    ReplyDelete