Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Tuesday, July 12, 2011

gugurnya air jernih

ahd lps (10 july), ktorg jumpe...ingt nk g melawat irin..tp, takut x sempat la...b nk kne beli barang2 nk masuk KKTM sok nyer...cm biasa la...kalo shopping2 cm tu mest b nk g ngan aku...dlu pn masa masuk IKM cm tu gax...n tempat yg b ske g tuk beli barang2 tu kt tesco..haha...asyik tesco jer kn...
but, ari tu aku xnk g tesco...aku ajak b g JJ wangsa maju...sampai sana, ktorg g makan dlu, coz b lapo sgt blom lunch..cian b, da kul 6 pn x mkn lg...ktorg mkn mcD...aku nk mkn sizzling actually, tp, b x mau...sabo je la...abes mkn, g la JJ level for men's....pusing, pusing, pusing...b xnk plak beli kt c2....b nk g tesco gax..aduyai....so, tros je la g tesco plak...
sampai je tesco, btol2 br masuk maghrib...ktorg pn solat la dlu...pas solat tu, br la pilih barang2 b tu...disebabkan b ske sgt blue color, hampir semua barang2 dier nk pilih kaler biru...yg x than, shampu pn nk amek kaler biru even tu shampu tuk anti dandruff...padahal b ne de dandruff...haha, maen sental je b ni taw...obses sgt ngan biru..(cm aku gax la obses ngan purple..hehe)..

hmmm...actually, sepanjang perjalanan ktorg, aku x sedap ati jer....wisau sgt biler pk b nk g melaka ni...wisau sgt2....x taw la nape....aku x benti2 pesan kt b...aku pesan mcm2....da lamer kut b x g jauh dr aku...dlu masa b g perlis pn cm ni gax...aku wisau+sedih sampai kuar air mata aku...aku da cube tahan, tp, dier nk kuar gax....da sampai uma, lg laju air tu kuar....b pujuk aku...then, br la aku ok skit....aishhh...peritnye nk berpisah...ya Allah, kuatkn lah ati hambaMu ini......
eh, nk selit sikit...masa b nk kuar pago uma aku tu, b terserempak ngan mak n abah...dorg nk g anto aiz blk...time tu gax, b trun slm abah n mak...hehe...

No comments:

Post a Comment