Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Monday, July 25, 2011

happy burzday "mama"

1stly, nk mintak sorry coz senanyer nk citer dr last week lg...tp, x kesampaian plak....busy sgt kot..haha...
tanggal 18 july lps, burzday mama b....senang citer, bakal mama mertua aku la..hehe...2, 3 ari sblm burzday mama, b da byk kali pesan suh aku kol mama...suh wish katanyer...mlm sblm burzday mama tu b siap sent no baru mama lg...punye la beriya nk aku wish kt mama...
sebenarnyer, aku segan nk kol...x penah kot....ni la first time...cuakkksss babe!..huhu...
aku kol dlm kul 8 lebey....nk kol siang tu, takut ganggu mama keje...so, kol la mlm..b pn gtaw kol time mama da blk keje ke...
mula2 kol tu, (berdebar-debar ni) skali ayah b yg angkat...wah...lg la cuaakkks...aku lg segan kot ngan ayah...masa dgr suara ayah tu, aku x taw nk ckp pe..terdiam jap..terkejut kut..tepon mama, ayah yg angkat...haha..seb bek cpt cover...ayah gtaw yg mama ngah solat....ayah suh kol blk jap lg...tu la 1st time gax aku dgr suara ayah on the phone....kire mlm tu, bkn stakat ckp ngan mama, ngan ayah skali...cm pakej plak...huhu..
x lamer pas tu, x sempat aku kol blk, mama da kol aku dulu...bagus tol...hehe...ckp ngan mama pn agax gagap2 ckit..(cuak la katakn...hehe)...aku wish kt mama...mama ckp, ala da tua, x sambut pn...mcm2 gax yg aku borakkan ngan mama...plg byk pasal b la...mama suh aku bg semangat kt b...suh blaja btol2...mama ckp, slalu kalo gf yg suh, dier dgr ckit...aku gelak je la (gelak sopan k..huhu)...mama jemput aku dtg uma lg...mama ckp, even xde b pn, kalo nk dtg bgtaw je..nk tdo sana pn boleh...wah..agax terkejut gax biler mama ckp cm tu...siap offer tido uma lg...segan kot....huhu...
aku da x taw nk ckp pe lg...tros aku ckp cm nk stop calling...rupenyer mama cm nk ckp lg...tp, sbb aku cm da nk letak, mama pn stop gax..adoi..serba slh plak rasanyer....tp, serius...aku SEGAN2 lg  la...hehe...mana x nyer, 1st time kot...t da lamer2 ok la kot erk?...huhu...

btw, happy burzday mama..eh..makcik la...haha...semoga makcik panjang umur, murah rezeki dan bahagia selalu....n moga cpt sy boleh panggil makcik "mama"..hehe..aminnn....

3 comments:

  1. x lama lg panggil mama lor....hehe

    ReplyDelete
  2. amin...panggil mama sekarang pun ok per...biasa2kan diri dulu..hehe

    ReplyDelete