Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Monday, July 4, 2011

x puas...

Assalammualaikum my blog...hehe
semalam (sabtu, 2 july) sehari tu aku sebuk menjahit jer...siapkn baju yg mal tempah tu..2 pasang je pn...ptg tu dlm kul 5.20pm, tgh2 jahit butang baju sambil tgk tb, tibe2 b anto msg...yg berbunyi "syg, b otw g ampang ye....." uik, cm x cayer je....tibe2 je da otw dtg cnie...slalunyer time2 cm tu b br nk abes keje...ni da otw g ampang plak...suke tol wt surprise cm tu taw...yg lg x cayer nye, x sampai sejam da smpai ampang...slalu sejam lbh2 ckit br sampai...kelam kabut aku dibuatnya...haishhh...samba je la baju pape..naseb da ada tudung yg da gosok...make up pn maen pki sapu2 jer...haha..kalo kite x nampak buruk dpn hubby kite, dpn sape lg kn?..huhu...
da jumpe b tu, plan nk g mkn kfc kt b.b. Ampang...skali x jadi...minum2 kt kdi maple tmn kosas jer...sbbnye, b nk cpt...nk kne g gombak, tlg amekkan barang tuk mmbe b...sabo je la..naseb aku x pki cntek2 sgt...patutla cpt je blk keje ari tu...ada keje laen rupenyer....sok nye plak b g sunway lagoon ngan sumer staff tmpat b keje tu...boss blanje...seharian la kt c2....so, dpt jumpe kejap je la tuk minggu ni...
ha, masa jumpe b tu aku bg skali baju kurung yg aku wt kn tuk aqilah...kebetulan masa blk nilai ari tu, aku dpt g nilai 3..dpt la beli kaen tuk wt baju aqilah tu...aku suke sgt corak kaen tu...comey sgt..kaler pink lak tu...hehe...ni la hasilnya...tp, x taw la ok ke x tuk aqilah...takut x muat je...hehe..xpe, t aku mintak b sent pic aqilah pki baju ni....=)

1 comment:

  1. puyoooo
    dh siap wt baju tok adk ipar 2...hikhik
    mantop laa..

    ReplyDelete