Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Sunday, February 27, 2011

happy ^_^

yaehhh!!....bleh update blog..coz br blk dinner ngan b td..hehe...sgt2 rindu kt b kowt...Tuhan je yg taw..even dpt jumpe kejap jer...tp, cukup meng'happy'kan aku....b blk keje td, tros datang jumpe aku...aku taw, b pn rindu kt aku..hehe...g mkn kt mcd jer..biasa la kn...x mcD, kfc...x kfc, pizza hut...pevret b sumer tu....aku ikot jerk...nk jd wife yg solehah, kne la ikot ckp hubby kn??..eceh..hehe.....

T.A.P.I.......sedey+wisau sgt...jari b luka...kne himpap ngan gear box time keje td...trok gax la..terbelah kuku...da la kne kt jari manis yg ada cincin couple ktorg tu...naseb bek belah kiri...aku da siap2 da bg minyak 'rahsia' (cm minyak gamat, tp laen) kt b sblm ni..coz tgn b slalu luka2...tp tu la..b lupe plak ada minyak tu...huh..saket ati tol...hmmm....

b, jgn lupe sapu minyak tu yer...minyak tu elok...insya'Allah, cpt sembuh...try yer b...cinta syg b..xnk b caket...luv u co0 much!!

No comments:

Post a Comment