Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Saturday, February 5, 2011

new fb??

surprise!!...huhu...tuk julung kali nyer....b da ader fb....hahahaha...cm x cayer je org tua tu nk wt fb..hehe..yg lg x cayer nyer, b sign up fb tu pas b xcident...(adakah ini slh 1 dr hikmahnya??)..but, last nyte br b bgtaw aku b da ada fb....terkejot+tak pecaya...patut la ari tu b mintak email dier..nk wt fb ghupernye...b ckp, mmbe2 dier yg suh wt..then, b pn try...huhuhu...mlm td, abes sumer mmbe2 aku b godek2...sampai aku sndiri x ley tdo duk melayan b...n last nyte gax la for d 1st time aku men chatting ngan b....klako la...comey giller biler b tanye mcm2...hehe...x taw la pas ni b btol2 active ke x berFB...coz, aku kenal b mmg bz je kalo da keje..time cuti2 bley la kot...x kesah la syg...nyway, welcome dear...i'm happy 4 u...love u forever...^_^

1 comment: