Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Sunday, February 13, 2011

mcD nilai

br je sampai nilai ni...ari ni b anto...hehe...x g maner pn...b dtg ampang, tros blk nilai je..x singgah memane pn...eh, singgah mkn je..mkn kt mcD nilai..hehe..aku sebenarnye nk ajak b g mkn kt ayam penyet..tp, b xnk plak..b ckp x sedap..padahal b x penah cube lg...ari tu mkn ayam penyet kt kedai asam pedas linda onn, mmg la x sedap...kalo ayam penyet kt kdi ayam AYAM PENYET nyer sedap pe...ape la b ni....xpe2..one day t, aku nk bwk gax b mn kt c2...asyik mkn KFC, MCD jerk..bosan gax..huhu...

b bwk UCIT (bear ayam aku) td...da lamer x jumpe ucit...windu giller..naseb ucit still buncit lg..takot gax kalo dier da kurus ker..ye la...berzaman da ucit duk kt s.alam tu..huhu..comey tol ucit nih....gerammm...hehe

aku bg b blueberry chesee tart..td b g letak kt bonet keter, biler sampai nilai jer, tgk tart tu da pcah2 da..=(
 geram tol ngan b ni...da x cantek da tart tu...malu la i...hehe..tp, xpe la..jnji sedap kn??..hahaha...

alhamdulillah, aku da selamat sampai nilai...aku pn da kol b td, b pn da selamat sampai s.alam...tq Allah....n thanks b coz antakn cnta td...t anto lg yerk..hehe (^_^)

No comments:

Post a Comment