Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Friday, February 11, 2011

zulieya bakery


 SAYA SUKA WT KEK!!
hehehe...biler dapat wt kek, n kek tu jadi n sedap, mmg rasa 1 kepuasan yg sgt seronok...huhu..paling ske wt kek cokelat kukus ni...kek cokelat kn rmi org ske...lagi seronok kalo kita dapat hasilkan kek yg menarik tuk org tersayang...x kesah la hubby ke, family ke, kwn2 kew...biler dpt wt kn tuk dorg, pas tu dorg ske plak..mmg kte pn jd ske la...bak kata pepatah, kte happy kalo org yg kte syg happy...kn??..hehe..
alhamdulillah...syukur sgt pd Allah, coz kurniakn aku sedikit bakat dlm masak memasak ni...tanpa izin nye, x jd gax sumer ni kn?..ecehhh..huhu..
ni la antara pic2 kek n blueberry cheese tart yg sempat aku snap..ada yg cantek, ada yg x...sy budak baru belajar..huhu..


ni kek tuk bezday yati ari tu...pic ni x nmpak sgt tulisan nyer..tp, ok la kot..hehehehehe....



kek ni plak kek aku bwk mase g uma cik ton kt penang bln 12 ari tu,,,
n kt bwh ni, kek cokelat dlm btk cup..saje nk try..cute gax..huhu





my handmade blueberry cheese tart ....
tgk resepi dlm internet je ni...naseb jd..ni sumer pic masa 1st time aku try wt tart ni...leceh ckit wt tart ni..ye la, nk kne wt satu2...nk adun senang jer...mkn lg senang...huhu..





ha, kt bwh ni aku wt tuk afiqah (adeq b)..adiah sempena afiqah dpt 9A in PMR..teror kn?..hehe..ni je yg aku mampu bg..n glad to heard that afiqah n adeq2 b yg laen ske tart ni..huhu....^_^  tp, pic ni x cantek la..slh lighting kot..hehe.

ni la antara rupe2 kek n tart yg penah aku hasilkan...
dgn kebolehan ni jugax la, aku n kwn2 gne cara ni tuk cari dana tuk ICEPS7 t...pg td br try jual...alhamdulillah la, sambutan menggalakkan...abes kejap jer..huhu..pas ni bley la wt lg..n hopefully, ktorg dpt byk income dr cni...aminn...:-)


p/s: kalo ader rezeki n diizinkan Allah, one day, aku nk bukak bakery aku sendiri...hehe.. insya'Allah.. aminnn...

3 comments:

  1. Amin..nampak sedap jor kek coklat & cup cake tu..nnti boleh la tempah..ngeh~~~

    ReplyDelete
  2. yunk...ak x nk tempah...
    ak nk ko wt kn tok ak...dh byk ko wt nie...
    tp akx penah rs lg nih...huahua~

    ReplyDelete
  3. sis wanz: insya'Allah sedap sokmo..nk tempah t gtaw yer..hehe

    yuki-chan: hehe...t aku nk g UIA ker, aku bwk tuk ko ye yunk...insya'Allah..i will...huhu

    ReplyDelete