Ya Allah, seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untuk diriku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan..Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik buatku, Kerana Engkau tahu segala isi hatiku, Pelihara daku dari kemurkaanMu.....

Monday, February 7, 2011

uptown x jd..huhu

story pasal dating lg...hehe...mlm smlm (sabtu malam), ngan tibe2 nye juga (cm biasa la) pada jam tepat pukul 10:30 pm, b anto msg yg berbunyi, "SYG, KALU B DTG SKRANG BLEY? TMAN B MKN............HU"..then, aku pn mintak la izin kt mak nk kuar...seb bek mak bg...ye la, da lewat kn..da la s.alam ke ampang agax jaoh...x lamer pas tu, b pn sampai..nk mkn kt mcD sblh ampang putri tu rmi ckit org..ktorg pn g la mkn kt mcD tmn dagang.....1st time g mkn kt c2..ok la...x sesak...tp, aku x mkn pn...b sowg je mkn..b order spicy chicken mcdeluxe...aku curik french fries b jer...hehe..pas mkn, aku ajak b g uptown danau kota...pujuk punye pujuk, lastly, b nk bwk gax..^_^..yg kelakar nye, sampai kt saner, org rmi giller..maklumla, cukup bulan..mlm minggu plak tu..maner x rmi..pusing2 cari parking, x jumpe..jem plak tu...last2, aku ajak b blk jer...hahaha...membebel la b..b ckp, aku ni degil..da ckp rmi org, xnk cayer..nk kne bwk tunjuk br nk cayer...huhu..seb bek b x mara (brani la nk mara)..hehe..pas tu b ajak try g uptown (lbh kurg la) br kt bndr baru ampang...kt c2 lg klako, tgk bkn men byk lg khemah gerai...skali, brape ketol kdi je yg bukak..xde customer plak tu...hehe..keciann...hahahahaha..br lg kot..org x rmi taw lg...t da lamer2 t rmi la org kowt.......pas tu, blk uma je la...tdo lg bagus...hehe..aku bg kek cokelat handmade kt b tuk bwk blk...senanyer nk bg masa b nk anta aku blk nilai...tp b x dpt anta, coz nk settlekn keter b yg xcident tu..sbb tu la b dgn TIBA2 nyer nk dtg mlm tu...hehe

No comments:

Post a Comment